În calitate de jucător care vrea să rămȃnă printre primele locuri pe această piaţă concurenţială, destul de instabilă a dealing-ului de maşini second-hand, AUTO RULATE BUCUREŞTI îşi are perfecţionate toate domeniile sale de activitate, acordȃnd egală atenţie oricăruia dintre serviciile paletei sale de ofertă.
De aceea, nu numai controlul asupra calităţii autoturismului pe care vi-l oferim sau pe care doriţi să îl vindeţi direct intră în atribuţiile noastre, ci şi controlul asupra calităţii autoturismului pe care vă ajutăm să îl vindeţi în regim de consignaţie, adică prin staţionarea sa în parcul nostru online de maşini, sub procesul nostru constant de promovare, pȃnă la reuşita comercializării lui celei mai avantajoase pentru dumneavoastră.
Excludeţi astfel pierderea timpul prin tȃrgurile de maşini, ghinionul ridicării maşinii, de către cei de la Primărie, din locul public în care reuşiţi să o aveţi parcată – pentru toate aceste nevoi există parcul nostru auto online specializat, discuţiile de vȃnzare ale personalului nostru specializat cu clienţii, anunţurile noastre publicitare.
Introducȃndu-vă maşina la vȃnzare în regim de consignaţie prin AUTO RULATE BUCUREŞTI, evitaţi marea pierdere de timp cheltuită pe drumul de la dealer la dealer, în încercarea lor de a obţine cel mai bun preţ pentru dumneavoastră – cu noi mergeţi la sigur din prima încercare,
în fond, profitul lor, costurile generale şi rata dobȃnzii de pe piaţă nu vă privesc pe dumneavoastră. La noi, calitatea fotografiei, a anunţului promoţional ce beneficiază de toate detaliile, explicaţiile şi recomandările vă scutesc de cumpărători indecişi, care pun de obicei întrebări irelevante şi sȃcȃitoare.
Specific operaţiunilor de vȃnzare a bunurilor în regim de consignaţie este data livrării. Astfel, pentru bunurile livrate în baza unui contract de consignaţie se consideră că livrarea bunurilor de la consignant la consignatar are loc la data la care bunurile sunt livrate de consignatar clienţilor săi. Consignatarul acţioneaza în nume propriu, dar în contul consignantului, cȃnd livrează bunurile către cumpărători.
De la apreciere, examinare, verificarea stării, a kilometrajului, a istoriei lui, a cercetării pieţei
la realizarea evaluării, toate resursele includerii autovehiculului dumneavoastră în procesul unui marketing corect sunt mobilizate la maximum pentru vȃnzarea lui rapidă şi la preţul care vă este convenabil.
Relaţia preţ – parc auto este una ce poate duce la variaţii foarte mari a preţului. Unii dealeri vor oferi sfaturi și sfaturi de stabilire a preţului, însă vor lăsa în mâinile dumneavoastră decizia finală de stabilire a lui. Alţii vor cere să urmați un program strict de stabilire a prețului, impus de personalul lor. Profesionalismul nostru în domeniul vȃnzărilor auto, avȃnd ca bază o foarte bună cunoaşterea pieţei de profil, are ca scop obţinerea celui mai mare nivel de preţ posibil pentru vehiculul dumneavoastră.
De reţinut este faptul că vȃnzarea în regim de consignaţie este diferită de vȃnzarea în regim second-hand. Acestea sunt două tehnici comerciale complet diferite. Prin regimul de consignaţie se pot vinde atȃt bunuri noi, cȃt şi bunuri vechi, spre deosebire de regimul de vȃnzare second-hand, prin care se vȃnd doar bunuri vechi, cadrele legislative specifice lor fiind, de asemenea, diferite. Prin maşini second-hand se înţeleg maşinile vechi care mai pot fi utilizate “ca atare” sau în urma unor reparaţii.
Experienţa noastră în domeniul vȃnzȃrii autoturismelor în regim de consignaţie ne permite să ne ocupăm cu cea mai mare eficienţă de întregul proces de vȃnzare a autoturismului dumnea-voastră, de la publicitate la manipularea cererilor de la potențialii cumpărători și de la documentație la livrarea finală şi încasarea banilor.