Telefon:

0737441133

Showroom:

Strada Atomistilor, Nr. 50, Magurele, judetul Ilfov

Care sunt cele mai bune 4 mașini din istorie



Care sunt cele mai bune 4 mașini din istorie? Nu ratați această listă cu câteva dintre cele mai importante mașini din istorie, fie că este vorba de designul, progresele sale tehnologice sau de influența pe care au avut-o asupra dezvoltării industriei. Unele vă vor surprinde.

Există mai puternice, mai rapide, mai frumoase …, dar mașinile de pe această listă au fost fundamentale în istoria mașinii, fie pentru ele însele, fie pentru ceea ce au însemnat pentru dezvoltarea industriei. 

Ford T (1908-1927)

Ford T nu a fost prima mașină, dar, datorită acesteia, milioane de oameni au avut acces la un vehicul care, până la lansarea acestui model, a fost disponibil numai elitelor societății. Deși Henry Ford nu a fost inventatorul liniei de asamblare în industria auto (ceea ce i se datorează lui Oldsmobile), el a fost primul care a optat pentru pentru producerea de mașini în masă la prețuri accesibile.

Dacă până astăzi practic toată lumea a călătorit cu mașină, aceasta se datorează în mare parte creării modelului Ford T, care a reușit să obțină primul loc ca „Mașina secolului”, cu o distanță confortabilă față de cel de-al doilea loc. 

Mini (1959-2000)

Al doilea clasat a fost Mini. Nu a fost prima mașină cu motor frontal transversal și nici prima cu suspensie independentă, dar designerul său (Sir Alec Issigonis) a reușit să concentreze toate aceste caracteristici pe o mașină de dimensiuni minime. Cu doar 3,05 m lungime (cu doar 30 cm mai mult decât un Smart cu două locuri), Mini a oferit un interior cu cinci locuri și un portbagaj rezonabil. Până la lansarea primei generații Mercedes clasa A, nicio mașină produsă nu a reușit să realizeze o relație mai bună între spațiul interior și volumul total al caroseriei. Aproape 80% din Mini reprezintă spațiu pentru pasagerii săi.

Pentru a obține un astfel de record, trebuiau scoase din mânecă multe inovații. Cutia de viteze este montată în interiorul carterului motorului, așezată într-o poziție frontală transversală și cu un spațiu minim. Suspensiile independente au renunțat la arcuri pentru conuri de cauciuc (cu excepția versiunilor cu suspensie hidrolastică), panourile ușilor erau goale pentru a lăsa mai mult loc pentru coate… Totul este gândit pentru a profita de fiecare milimetru. Utilitățile actuale copiază multe dintre soluțiile implementate în Mini în urmă cu aproape 60 de ani.

Citroën DS (1955-1975)

Lansarea Citroën DS a fost o adevărată revoluție. Niciodată în istoria mașinii nu au fost prezentate atât de multe soluții tehnice într-o singură mașină. Când a fost prezentată în 1955 la Salonul Auto de la Paris, toate celelalte noutăți de acolo au fost imediat eclipsate de „zeița Citroën”. Designul său a fost atât de avansat încât, atunci când a fost întrerupt în 1975, era încă înaintea rivalilor săi în ceea ce privește confortul, ușurința cu care se putea conduce,  puterea de frânare etc.

Dezvoltarea sa a fost atât de scumpă, încât pentru a doua oară în istoria sa compania a ajuns pe roșu. Bugetul a crescut atât de mult încât a trebuit să fie lansat pe piață într-un stadiu foarte timpuriu de evoluție. Acest lucru a făcut ca primele unități să fie o adevărată durere de cap pentru cumpărătorii lor, care, în ciuda acestui fapt, au continuat să cedeze farmecelor și calităților bune ale mașinii. DS original a fost una dintre cele mai dorite mașini din lume și, odată rezolvate problemele tinereții, a fost un succes comercial pentru Citroën.

Volkswagen Beetle (1938-2003)

Din nou protagonistul este o utilitară. Fenomenul social al modelului Beetle este plin de contradicții. În ciuda faptului că a fost creat de unul dintre cei mai urâți bărbați din istorie, el a câștigat dragostea întregii planete. S-a născut odată cu al doilea război mondial și totuși a devenit simbolul păcii și al „vibrațiilor bune” în anii șaizeci. Motorul său era ineficient, cu putere redusă și consum ridicat, dar a fost preferat de către cei care făceau economie. Performanța sa a fost modestă, iar comportamentul său dinamic un coșmar, dar șoferii au fost fermecați de el.

 Beetle-ul este un produs de calitate, simplu, dar bine construit. Poate fi considerat părintele „globalizării” lumii auto. A fost fabricat și vândut pe fiecare continent și în fiecare colț al planetei. Există unul, chiar și astăzi, după câteva decenii din producție.

Și lista acestor 4 cele mai bune mașini din istorie nu se oprește aici, ea poate fi completată de:

-Porsche 911 (1964-2…);

-Jeep (1941-2…);

-Audi Quattro (1980-1991);

-Tesla Model S (2012-2…);

-Citroën Traction Avant (1934-1957);

-BMW i3 (2013-2…) etc.

Dar noi vă propunem altceva. Să vizitați parcul auto online al Auto Rulate București pentru a vă alege de acolo o mașină rulată de cea mai bună calitate, la un preț potrivit pentru buzunarul oricui.Fiindcă știm cât de importantă este mașina în viața tuturor, ne-am propus să vă oferim mașini rulate de înaltă calitate, care să vă satisfacă toate necesitățile. Intrați în parcul nostru auto și căutați mașina potrivită pentru dvs. Dacă nu o găsiți, v-o facem comandă. Avem mereu soluții de rezervă pentru voi. Contactați-ne, vă vom ajuta să intrați în posesia mașinii dorite.

Alte articole de pe blog

Call Now ButtonContacteaza-ne