O afacere cu mașini rulate face profit din vânzarea de autoturisme rulate. Dar o parte extrem de importantă a acestui proces este lanțul de aprovizionare – cumpărarea de autovehicule second-hand de la proprietarii anteriori la un preț suficient de mic încât să poată fi valorificat. Pentru a comercializa și a opera în cadrul afacerii cu mașini rulate, trebuie să fie atraşi în lanţ atât cumpărătorii, cât și vânzătorii și să fie asigurată reflecţia clară asupra ambelor grupuri de clienți.
Faptul că cei care cumpără mașini sunt clienții companiei este lucrul cel mai lesne de înţeles de către un dealer auto. Cumpărătorii vor căuta să economisească bani din preţul achiziționării unei mașini noi, renunțând cât mai puțin la asigurările de siguranță și performanță care vin în general cu achiziționarea unei maşini noi. Ei ar putea să fie preocupați de aspect sau ar putea să nu fie.
Toate cele de mai sus au fost perfect înţelese de către Auto Rulate BUCUREŞTI încă de cȃnd firma s-a angajat în acest business. Fără înţelegerea acestui ABC de bază activitatea ei nu ar fi ajuns la nivelul la care se plasează ea astăzi pe piaţa de profil din Romȃnia, în condiţiile unor mari turbulenţe, care ascultă de adȃnci factori economico-financiaro-sociali, de viziuni în continuă schimbare, de tendinţe şi obiceiuri proaste şi bune.
Auto Rulate BUCUREŞTI lucrează pe grupuri-ţintă, ascultȃnd de cele mai sănătoase curente din lume în domeniu, căci ea nu face din afacere numai negoţ, ci şi cercetare şi studiu pe oameni şi pentru oameni, pentru acoperirea optimă a nevoilor lor.
Altfel, consultanţa nu ar posibilă, căci consultanţa fixează căi directoare în funcţie de variile aspecte ce întregesc tabloul întrebărilor, răspunsurilor, căilor acţionale şi sl finalului, adică al împlinirii. Strategiile de achiziție și de marketing se construiesc în jurul acestor valori care emană de la publicul-ţinţă, care, prin sublimare, îşi prezintă frontal unicul reprezentant: cumpărătorul sau vȃnzătorul de maşină second-hand.
La Auto Rulate BUCUREŞTI înţelege că cei care cumpără autoturisme au nevoi diferite în privinţa noilor vehicule sau a celor pre-deţinute, iar social-media, pe de altă parte, intervine cu lista ei proprie de dorinţe.
Consultanţa ascultă de cȃteva întrebări fundamentale: Ce contează cel mai mult pentru cumpărătorii de mașini?, Care sunt caracteristicile complete de siguranță?, Cum se ajunge la costuri reduse de întreținere?, Unde poate fi găsită fiabilitatea, în complexitatea organică a cărui tip de autoturism? Răspunsul, se dovedește, depinde de variabila majoră: Căutăm o mașină nouă sau una care să răspundă, cu noul, noilor noastre cerinţe? Răspunsul se pare, este şi el o întrebare.
Pe lȃngă vindere şi cumpărare, consultanţa este ceea ce realizează bine Auto Rulate BUCUREŞTI. Ea ascultă şi răspunde întrebărilor. Aplică tehnici de marketing care aduc consumatorilor posibilitatea de a conlucra pentru a ajunge la reala calitate de cumpărători ori vânzători. Firma promovează şi discută, analizează serviciile pe care le oferă. Clienţii, bucuroşi, vin în sprijinul acestui proces, care este în folosul ambelor părţi.
Inspecţie, detalii de lux, înlocuiri sau reparaţii, garanţii, motor, vopsea, căptuşeală, componenta de transmisie, componenta de deplasare, istoric de informaţii referitor la accidente şi deteriorări, istoricul kilometrajului şi citirile false, rapoartele privind furtul autovehiculelor și pagubele produse de inundații, şi, în final, garanţiile – toate acestea sunt elemente pe baza cărora Auto Rulate BUCUREŞTI oferă consultanţă în vederea asigurării celui mai bun serviciu şi a celei mai bune maşini, în sfera celei mai bune calităţi şi în raza celor mai bune preţuri.
Aceastea toate se numesc proces activ vȃnzare-cumpărare, sub ştiinţa şi conştiinţa trează şi morală a consultanţei.